Hoe werkt het inschrijven?
Het inschrijven voor onze cursussen gaat in vijf eenvoudige stappen. U kunt één e-ticket (aanmeldingsbewijs) voor uzelf bestellen, of meerdere tickets voor uw maatschap.
- Klik op een cursus uit de cursus kalender. U ziet eerst de omschrijving van de cursus, gevolgd door twee knoppen “+ Google calendar” en “+ ICAL import”. Via deze knoppen zet u met één klik de cursus in uw Google of Outlook agenda. Vervolgens vindt u praktische informatie over de cursus, de locatie, contactinformatie en voor welke beroepsgroepen de cursus wordt aangeboden.
- Onderaan de pagina vind u een bestelknop voor e-tickets. Kies hier het gewenste aantal tickets voor de cursus en klik op ‘cursus toevoegen aan winkelwagen’.
- Indien u meer cursussen wilt aanvragen klikt u in het bovenste menu op ‘cursussen’ en herhaalt u bovenstaande stappen.
- Indien u wilt afrekenen klikt u op de knop ‘afrekenen’ en volgt u de aanwijzingen op het scherm.
- Na het afrekenen ontvangt u direct een bevestiging van uw aanvraag. Nadat de aanvraag is verwerkt ontvangt u uw e-ticket(s) per email. Ieder e-ticket heeft een unieke code en is uw toegangsbewijs voor deelname aan de cursus.